söndag 31 mars 2013

DT Lovely hÄnglar or sweet Magnolia - Butterflies or things that flutter

Hej! Idag har jag ett nytt DT kort att visa och den här veckan vill vi att ni använder fjärilar på era kort! Jag har gjort ett kort i grönt, något som är ovanligt för att vara mig! 


Till detta kort har jag använt grön och beige cardstock  samt papper från Maja Designs serie lantliv. Alla papper är chalkade i kanterna med distress - walnut stain. 


Stämpeln jag har använt är "Tilda with a little dove" från Nativity Collection, färglagd med distress refillers. Motivet har fått stickles - diamond på sig för att glittra fint. 


Jag har dekorerat med vita och bruna rosor från WOC, en kakservett och fjärilar utstansade med en stans från Martha Stewart. I rosorna uppe i hörnet har jag satt en liten charm. I övre hörnet sitter också några halvpärlor. 


På andra sidan sitter en liten fjäril och en text från Magnolia. 

4 kommentarer:

  1. Kanonfint kort! Varifrån kommer diesen runtom motivet? Den var så söt...
    Kram

    SvaraRadera
  2. så fint, gillar den våriga gröna färgen och lilla Tilda är så fin:)
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. So beautiful
    HUGZ Fleur xXx

    SvaraRadera