onsdag 20 februari 2013

DT Midweek Magnolia´s - Use Kraft Card

Hej! Idag har jag ett DT kort för Midweek Magnolia´s  att visa. Den här veckan är utmaningen att använda kraft cardstock!


Jag har valt att göra min bas av kraft cardstock och på det understa pappret har jag stansat med en stans från Martha Stewart. Mönsterpappren jag använt är från Maja Design - Ska vi ta en fika? och alla papper är chalkade i kanterna. Detta kort är lite mindre än de jag brukar göra, 12x12 cm. 


Motivet jag använt är "Tilda with little pocket" från With Love Collection, färglagd med distress refillers. Jag har också lagt lite stickles - diamond på för att det ska glittra lite extra.  Texten är även den en stämpel från Magnolia. 


Blommorna jag använt är från WOC och på dem har jag lagt stickles - diamond. Jag har också dekorerat med små halvpärlor. 

6 kommentarer:

  1. Very pretty card that you made.

    SvaraRadera
  2. Kanonsött kort och så snyggt med lila och kraft ihop!
    Kram

    SvaraRadera
  3. This is so pretty Lisa, wonderful shape and design. I hope you are well and are getting some energy back. Sending hugs, Suzi x

    SvaraRadera
  4. Jättefint blev ju detta också, Tilda är så fin och söt och stansen runt kanten är snygg:)
    Kram charlotte

    SvaraRadera
  5. Fab card Lisa, such a sweet Tilda. xx

    SvaraRadera
  6. Cute card, Lisa. Love your Tilda with the pretty papers and gorgeous kraft cardstock. Fabulous shape design and flowers.
    Hugz,
    Cathy Lee

    SvaraRadera