tisdag 25 september 2012

Leonel 2 år!

I söndags var vi bjudna på kalas till sonens lilla kompis Leonel som snart fyller två år. Såklart gjorde jag ett kort till honom och resultatet blev det här. Ganska enkelt eftersom jag var tvungen att göra det ganska snabbt.
 
 
Till det här kortet har jag använt en bas av ljusgul och grön cardstock. Alla mönsterpapper är från My Minds Eye - Alphabet soup. Jag har chalkat alla papper med distress - Walnut Stain.

 
Motivet är "Sherwood Edwin" från Fairytale Collection. Jag har färglagt honom med distress refillers och stansat ut med dies från Go Kreate. Runt motivet har jag lagt stickles - patina.

 
Dekorationerna består av en kakservett, rosor från WOC med stickles - patina på och klistermärkesbokstäver.

 
Även ett rutigt band och en liten charm fick vara med.
 

3 kommentarer: