måndag 14 maj 2012

Monotone & More than one stamp


Här kommer ett kort jag gav till min lilla kusin som fyllde ett år igår. Det är inte så välgjort eftersom jag inte hade så mycket tid på mig men jag blev ganska nöjd ändå! Motivet är Fishing Edvin från Magnolias Sweet Rainbow collection som jag har maskat ihop med en äldre brygga, också från Magnolia. Även textstämpeln är från Magnolia. Papper jag har använt är vitt och blått cardstock och två olika papper från Maja Designs serie Vintage summer basics. Som dekoration har jag använt vit spets, blommor och pyntbär från WOC, en metalldekoration, pearls och rhinestones och stickles - cinnamon.


Edvin är som vanligt färglagd med distress refillers.

Med detta kort deltar jag i:

5 kommentarer:

  1. Inte välgjort?! Det är ju hur fint som helst... gillar allt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen jättefint kort, Eric tackar så mycket! Edvin är ju så söt!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  3. Wonderful and such fabulous colouring! Chanelle xx

    SvaraRadera
  4. Åh vilket fint kort! Den här stämpeln är såå söt.

    SvaraRadera
  5. How totally adorable this is! The scene you created is so cute; I just love everything about it! Love the blues; it's great to see a boy card:)
    Thanks for playing along at Just Magnolia!
    Hugs, Iulia

    SvaraRadera