tisdag 24 januari 2012

I Love You Box

Det här är mitt senaste projekt, en altrad trä ask. Idag firar jag och sambon treårsdag tillsammans och den här lådan fylld med geléhallon har han fått av mig idag. Asken är en gammal thé ask som jag egentligen inte vet var den kommer ifrån, jag hittade den i ett skåp här hemma när jag städade och tyckte den passade perfekt till att altra!

Alla papper jag har använt är från Magnolias äldre kollektioner. Bakom dem har jag satt rosa cardstock för att få lite färg.

Ovansidan är dekorerad med "Tilda as king" från Magnolias You Are So Special Collection. Runt om henne har jag stämplat med små hjärtan från You Do. I bakgrunden på asken finns ett hjärtformat tårtpapper och lite spetsband. Jag har dekorerat med rosor från WOC, Martha Stewart fjärilar, halvpärlor,en liten charm - "Made With Love" och stickles - diamond och gold.


Tilda är färglagd med distress refillers:

*Hud: Vintage Photo + Tattered Rose

*Hår: Vintage Photo, Frayed Burlap

*Kläder: Stormy Sky + Chipped Sapphire

*Spets: Aged Mahogany, Stickles - Diamond

*Krona: Stickles - Gold

Ena sidan, text från You Do och halvpärlor.



Text från You Do och halvpärlor.


Text från You Do och halvpärlor.



Text från You Do och halvpärlor.



Detta var allt jag hade att bjuda på idag! Med denna ask deltar jag i http://magnolia-licioushighlites.blogspot.com/2012/01/sweet-crazy-love-blog-hop.html

2 kommentarer:

  1. OJ, vad fin den är, den skulle man bli glad för./Charlotte

    SvaraRadera
  2. Lisa, your box is beautifully done!! The gorgeous flowers highlight your wonderful coloring!!
    Thanks for joining in at Magnolia-licious and good luck!!

    SvaraRadera